Komunikaty - archiwum

OBWIESZCZENIE o wszczęciu  postępowania  administracyjnego NG.6730.5.2025 z dnia 22.04.2025 r.

 

Woźniki, 22.04.2025 r.

 

NG.6730.5.2025

 

 

O B W I E S Z C Z E N I E

o wszczęciu  postępowania  administracyjnego

 

Zgodnie z art. 61 § 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572) w związku z art. 53 ust.1c oraz art. 64 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.),

 

 zawiadamiam strony postępowania

 

że na wniosek Państwa Adama i Anny Buchenfeld z dnia 25.02.2025 r., w imieniu których działa, na mocy udzielonego pełnomocnictwa Pan Daniel Kozieł uzupełniony pismem z dnia 11.04.2025 r. (data wpływu 15.04.2025 r.) zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy polegającego na:

 

„Budowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z budynkiem gospodarczo - garażowym” planowanej na działce nr 165, obręb Babienica,

 

na terenach położonych poza granicami obszarów objętych obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego - w granicach działki ewidencyjnej nr 165 obręb Babienica.

 

W związku z powyższym informuję, że zgodnie z art. 10 i 73 k.p.a. stronom tego postępowania przysługuje prawo do czynnego udziału w każdym stadium prowadzonego postępowania, strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miejskim w Woźnikach, pok. nr 12.

 

Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.

 

 

 

 

 

 

Wyk.: Weronika Cuglowska

Zatw.: Xymena Sudakowska

 

 

Niniejsze Obwieszczenie zostało umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Woźnikach oraz wywieszone

na tablicy ogłoszeń  w budynku Urzędu Miejskiego

w  Woźnikach w dniach od  22.04.2025r. –  06.05.2025 r.

oraz na tablicy ogłoszeń sołectwa Babienica.

 

 

Informacja:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (ue) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informujemy, iż:

 

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Woźnik, którego siedziba mieści się w Urzędzie Miejskim w Woźnikach przy ul. Rynek 11, 42-289 Woźniki; kontakt mailowy: urzad@wozniki.pl; kontakt telefoniczny: 34 36 69 911.

2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: kontakt mailowy - urzad@wozniki.pl; kontakt telefoniczny - 34 36 69 911; pisemnie na adres Urzędu Miejskiego  w Woźnikach, ul. Rynek 11, 42-289 Woźniki.

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy w związku z wszczęciem postępowania administracyjnego na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks  Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572) w związku z przepisami ustawy
z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U.  z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

4)Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora danych przez okres prowadzonego postępowania administracyjnego, a następnie w oparciu o przepisy prawa, tj. ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

6) Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, prawo do ich sprostowania.

7) Dodatkowo, przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

8) Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa.

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Weronika Cuglowska - Referat Nieruchomości, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 kwietnia 2025 13:25
Dokument wprowadzony do BIP przez: Daria Nowaczyk - Biegisz
Ilość wyświetleń: 48
22 kwietnia 2025 13:26 (Daria Nowaczyk - Biegisz) - Dodanie załącznika [obwieszczenie_o_wszczeciu_postepowania_administracyjnego_ng.6730.5.20 25_z_dnia_22.04.2025_r..pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 kwietnia 2025 13:25 (Daria Nowaczyk - Biegisz) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany