Woźniki, 16.04.2024 r.
NG.6730.5.2024
Zgodnie z art. 61 § 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz.U. 2023 r., poz. 775 ze zm.) w związku z art. 53 ust.1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.),
zawiadamiam strony postępowania
że na wniosek spółki LAND INVESTMENT, ul. Nakielska 12/1, 42-600 Tarnowskie Góry, w imieniu której działa, na mocy udzielonego pełnomocnictwa, Pani Agnieszki Więcek, ul. Nakielska 12/1, 42-600 Tarnowskie Góry, z dnia 15.02.2024r., uzupełniony w dniu 06.03.2024r., zostało wszczęte postępowanie administracyjne, w sprawie ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu dla przedsięwzięcia polegającego na:
”budowa elektrowni fotowoltaicznej PV_PSARY_12/2020 o łącznej mocy do 3MW, składającej się z paneli fotowoltaicznych, zainstalowanych na konstrukcjach wsporczych wraz z infrastrukturą obejmującą m.in. falowniki, stację transformatorową, magazyny energii oraz elementy przyłącza energetycznego do sieci 15kV”
na terenach położonych poza granicami obszarów objętych obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego - w granicach działek nr 65 i 66, obręb Psary.
W związku z powyższym informuję o uprawnieniach do czynnego udziału
w postępowaniu wszystkie strony tego postępowania w każdym jego stadium, co wynika
z przepisów art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Wyk.: Patrycja Turchońska-Wojsyk
Zatw.: Xymena Sudakowska
Niniejsze Obwieszczenie zostało umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej
oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego
w Woźnikach (parter) w dniach od 16.04.2024 –30.04.2024 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Woźnikach