Na podstawie art. 4 1 ust. 3 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2016 poz. 487) Burmistrz Woźnik
zarządza:
§ 1.
Zmienić § 1 Zarządzenia Nr KR.120.26.2015 Burmistrza Woźnik z dnia 16.02.2015 r. w sprawie powołania Komisji d/s Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych ze zmianami, który otrzymuje następujące brzmienie:
Powołać Komisję ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w składzie:
- Ewa Duda-Zaręba - dyrektor Gimnazjum w Woźnikach
- Halina Potempa - pracownik MGOPS w Woźnikach
- Lucyna Dyrdzik - pracownik MGOK w Woźnikach
- Krzysztof Cieluch - emerytowany policjant
- Julia Piecuch - pracownik policji (KPP w Lublińcu)
- Jan Telenga - radny RM w Woźnikach
- Aneta Klyta - pełnomocnik Burmistrza Woźnik ds. PiRPA
- Zdzisław Hryciuk - pracownik UM w Woźnikach
- Renata Gaida - pracownik UM w Woźnikach
- Agata Szewczyk-Pliczko - pracownik UM w Woźnikach
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Woźnikach