Wykaz zbiorów danych osobowych

Wykaz zbiorów danych osobowych przetwarzanych elektronicznie lub w inny sposób

 

 

 

 

WYKAZ ZBIORÓW DANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH ELEKTRONICZNIE LUB W INNY SPOSÓB

 

 

1. Zbiór dotyczący zwrotu opłaty skarbowej

zawiera: imię i nazwisko, adres, numer konta

 

2. Ewidencja gruntów  i budynków

zawierająca:   imię i nazwisko, adres, nr działki, nr mapy, nr księgi wieczystej, PESEL, imię ojca, imię matki.

 

3. Elektroniczny obieg dokumentów

zawiera: Imię i nazwisko, adres, nr telefon

 

4. Zbiór dokumentów dotyczących rozgraniczenia i podziałów nieruchomości

zawierający: imię i nazwisko, adres,  nr działki, nr mapy, nr księgi wieczystej  

    

5. Zbiór dokumentów związanych z przejęciem nieruchomości

zawierający: imię i nazwisko, adres, nr działki, karta mapy, nr księgi wieczystej, nr konta

 

6. Zbiór dokumentów o ustaleniu opłaty adiacenckiej 

zawierający:   imię i nazwisko, adres, nr działki, karta mapy, Nr księgi wieczystej

 

7. Zbiór dokumentów dotyczący wycinki drzew i krzewów

zawierający:  imię i nazwisko, adres, nr działki karta mapy, nr księgi wieczystej

 

8. Zbiór dokumentów dotyczących odbierania zwierząt właścicielowi

zawiera: imię i nazwisko, adres

 

9. Zbiór dokumentów w sprawie nakazu uprzątnięcia odpadów z miejsc nie przeznaczonych do ich składowania

zawierający: imię i nazwisko, adres, nr działki, karta mapy.

 

10. Zbiór dotyczący wymierzania administracyjnej kary pieniężnej za usuwanie drzew i krzewów bez zezwolenia

zawierający: imię, nazwisko, adres, nr działki, karta mapy

 

11. Zbiór dokumentów dotyczących adopcji bezpańskich zwierząt

zawierający: imię i nazwisko, adres.

 

12. Zbiór dokumentów dotyczących obowiązkowego ubezpieczenia OC gospodarstwa rolnego

zawierający: imię i nazwisko, adres.

 

13. Zbiór dokumentów dotyczących wyceny wartości  drewna, oszacowania gatunków drzew 

zawierający: imię i nazwisko, adres, PESEL, Nr działki karta mapy

 

14. Zbiór dotyczący prowadzenia gospodarstwa rolnego

zawiera: imię i nazwisko, adres

 

15. Zbiór dokumentów dotyczący zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków

zawiera: imię i nazwisko, adres nr działki karta mapy

 

16. Zbiór dokumentów dotyczących środowiskowych postępowań

zawiera: imię i nazwisko, adres, nr działki karta mapy.

 

17. Zbiór dokumentów dotyczących oddania gruntu mienia gminnego w użytkowanie wieczyste 

zawiera: imię i nazwisko, adres

 

18. Zbiór dotyczący dzierżawy mienia gminnego

zawiera: imię i nazwisko, adres, nr konta

 

19. Zbiór dotyczący przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności

zawiera: Imię i nazwisko, adres, numer konta.

 

20. Zbiór dokumentów dotyczących posiadania psów ras uznawanych za agresywne

zawiera: imię i nazwisko, adres

 

21. Zbiór dokumentów dotyczących sprzedaży mienia gminnego

zawiera: imię, nazwisko, adres

 

22. Zbiór dokumentów dotyczących wyrobów  zawierających azbest

zawiera: imię i nazwisko, adres, nr działki, karta mapy, księga wieczysta, NIP ,PESEL, nr konta

 

23. Zbiór dokumentów dotyczących gospodarki odpadami

zawiera: imię i nazwisko, adres, PESEL, nr telefonu, email, miejsce pracy, stan zdrowia

 

24. Zbiór dokumentów dotyczących planów  urządzenia lasów niepaństwowych

zawierające: Imię i nazwisko,  adres,  nr działki, karta mapy

 

25. Zbiór aktów notarialnych

zawierający: imię i nazwisko, adres, nr działki, mapy, nr księgi wieczystej.

 

26. Zbiór postanowień o nabyciu spadku

zawierający: imię i nazwisko, adres, nr działki, nr KW

 

27. Zbiór postanowień o zasiedzeniu nieruchomości

zawierający: imię i nazwisko, adres, nr działki, nr księgi wieczystej.

 

28. Zbiór dokumentów dotyczących  planu zagospodarowania przestrzennego 

zawierający:  imię i nazwisko, nr działki, nr mapy.   adres,

 

29. Zbiór dokumentów dotyczących opłaty planistycznej 

zawierający:   imię i nazwisko, adres, nr działki, nr  mapy,  nr księgi wieczystej

 

30. Zbiór dokumentów dotyczących nadaniu numeru  porządkowego  nieruchomości  

zawierający:  imię i nazwisko, adres, nr działki, nr mapy, rodzaj budynku przed i po zmianie.

 

31. Zbiór decyzji na budowę, rozbudowę , zmianę sposobu użytkowania budynku

zawierający:  imię i nazwisko, adres, nr działki, nr mapy.

 

32. Zbiór zawiadomień o zakończeniu budowy

zawierający:  imię i nazwisko, adres, nr działki.

 

33. Zbiór dokumentów dotyczący Programu Poprawa Jakości Powietrza w Gminie Woźniki

zawierający:   imię i nazwisko, adres,

 

34. Zbiór dokumentów dotyczących  wynajmu  lokali komunalnych

zawierający: imię nazwisko, adres zamieszkania.

 

35. Zbiór dokumentów dotyczących odprowadzenie ścieków i dostarczania wody,

zawiera: Imię i nazwisko, adres

 

36. Wykaz osób podlegających obowiązkowi szkolenia w zakresie powszechnej samoobrony 

zawierający : imię i nazwisko, rok urodzenia, adres zamieszkania.

 

37. Ewidencja osób wyznaczonych do pełnienia służby w formacjach obrony cywilnej

zawierająca: imię i nazwisko, imię ojca, stopień wojskowy, data urodzenia, adres zamieszkania, stanowisko w FOC, nr karty przydziału.

 

38. Zbiór dotyczący ekwiwalentu  i badań lekarskich członków OSP

zawiera:  Imię i nazwisko, adres, nr konta PESEL, orzeczenie lekarskie 

 

39. Akta urzędu stanu cywilnego

– zawierają:  Nazwiska i imiona, imiona  rodziców, data urodzenia, adres zamieszkania lub pobytu, PESEL, miejsce pracy, zawód, wykształcenie, seria i numer Dowodu osobistego, nazwisko rodowe, nazwisko z poprzedniego małżeństwa, miejsce i godzina urodzenia, data i numer aktu zgonu, data i numer aktu małżeństwa, data i numer aktu urodzenia, imię i nazwisko ojca, imię i nazwisko matki, imię i nazwisko współmałżonka , płeć, stan cywilny data i miejsce zawarcia małżeństwa, miejsc wystawienia i numer aktu urodzenia żony/męża, data i godzina miejsce zgonu, odnalezienia zwłok , data zgonu męża, nazwisko imię adres osoby zgłaszającej zgon, numer aktu zgonu żony/męża, nazwisko i imię rodowe małżonka, nazwisko rodowe matki i ojca mężczyzny, nazwisko rodowe matki i ojca kobiety, adnotacja o rozwodzie, nazwisko po zawarciu małżeństwa mężczyzny i kobiety, , numer dowodu i miejsce wydania dowodu  mężczyzny i kobiety, PESEL, data unieważnienia aktu , małżeństwa, urodzenia zgonu, imię  nadane z urzędu, data i numer  orzeczenia z sądu ustalającego ojcostwo/ zaprzeczającego ojcostwo/przysposabiającego dziecko, imię i nazwisko osoby przysposabiającej dziecko, zmiana nazwiska dziecka, data rozwiązania poprzedniego małżeństwa/ rozwodu.

 

40. Ewidencja ludności Gminy Woźniki

zawiera: Nazwiska i imiona, nazwisko rodowe, imiona rodziców,  nazwiska rodowe rodziców, data urodzenia, miejsce urodzenia, numery aktów  urodzenia i małżeństwa, adres  zameldowania, PESEL, seria i numer dokumentu tożsamości, płeć, kod pocztowy, kod terytorialny, stan cywilny , imię i nazwisko rodowe współmałżonka, obywatelstwo, dane o zgonie, imię i nazwisko właściciela nieruchomości, rodzaj, seria i numer dokumentu stwierdzającego tożsamość

 

41. Zbiór dowodów osobistych

zawiera: nazwiska i imiona, nazwisko rodowe imiona rodziców, nazwisko rodowe matki data urodzenia, miejsce urodzenia, adres  zameldowania, PESEL, seria i numer dowodu osobistego, płeć, wzrost w cm, kolor oczu, wizerunek twarzy, kod pocztowy, kod terytorialny. 

             

42. Zbiór osób z dostępem do informacji niejawnych

zawierający: Imiona i nazwisko, nazwisko rodowe, data i miejsce urodzenia, PESEL, NIP, adres zamieszkania i  zameldowania, nr i seria dowodu osobistego , paszportu oraz wojskowego dokumentu tożsamości, miejsce zatrudnienia lub prowadzenia firmy wraz z adresem i zajmowanym stanowiskiem, informacja o karalności, informacja o indagowaniu przez obce władze lub służby, kontakty prywatne i służbowe z obywatelami innych państw, stan zdrowia, sytuacja majątkowa

 

43. Kwalifikacja wojskowa,  

zawiera: Imię i nazwisko, nazwisko rodowe, data i miejsce urodzenia, PESEL, adres i data zameldowania na pobyt stały,  stopień wojskowy, nazwa seria i numer wojskowego dokumentu osobistego, seria i numer  dowodu osobistego, kategoria zdrowia

 

44. Rejestr osób objętych rejestracją wojskową

zawiera: imie nazwisko, nazwisko rodowe, imiona i nazwiska rodowe rodziców, datę i miejsce urodzenia, PESEL, adres i data zameldowania na pobyt stały i czasowy.

 

45. Rejestr wyborców

zawierający: Nazwisko imiona, PESEL, imię ojca, data urodzenia, adres stałego zamieszkania adres zameldowania, nazwa i adres miejscowości /lub okręg wyborczy w którym wyborca umieszczony jest w rejestrze wyborców przypisanie do danego okręgu i obwodu   

    

46. Wykaz osób stanowiących obsadę gminnego stanowiska kierowania

zawiera: imię  i nazwisko adres zamieszkania, numery telefonów

 

47. Wykaz osób stanowiący obsadę stałego dyżuru

zawiera: imię  i nazwisko adres zamieszkania, numery telefonów

 

48. Zbiór decyzji nakładających obowiązek świadczeń osobistych lub rzeczowych

zawiera: imię i nazwisko, adres zamieszkania. 

 

49. Zbiór dokumentów dotyczących podatku od środków transportowych,

zawiera: imię i nazwisko, data urodzenia, adres zamieszkania.   

  

50. Zbiór dokumentów dotyczących podatku od nieruchomości,  

zawiera :  imię i nazwisko, PESEL, imiona rodziców, adres, powierzchnie  i klasy działek, data urodzenia.    

 

51. Zbiór dokumentów dotyczących akcyzy,

zawiera: imię nazwisko, NIP, PESEL, adres, imiona rodziców, data urodzenia, nr konta bankowego, powierzchnie i klasy gruntów. 

    

52. Zbiór dokumentów dotyczących podatku rolnego

zawiera: imię, nazwisko, data urodzenia, PESEL, imiona rodziców,   adres, nr działek, nr telefonu, powierzchnie i klasy gruntow

 

53. Zbiór dokumentów dotyczących podatku leśnego zawiera: imię, nazwisko, data urodzenia, PESEL, imiona rodziców, adres, nr działek, nr telefonu

 

54. EDG i CEIDG

zawierająca:   imię i nazwisko, nazwisko rodowe, imię ojca, matki, data urodzenia adres zamieszkania, zameldowania. adres do korespondencji, adres email, miejsce  działalności, PESEL, NIP, REGON,  obywatelstwo, płeć, data i miejsce urodzenia    

 

55. Zbiór dokumentów dotyczących sprzedaży napojów alkoholowych

zawiera: imię i nazwisko, adres

 

56. Zbiór dokumentów w sprawie zajęcia pasa drogowego

zawiera: imię, nazwisko, adres, nr działki, nr telefonu

 

57. Zbiór dokumentów dotyczących dofinansowania kosztów kształcenia młodocianego Pracownika

zawiera: nazwisko i imię pracownika, datę urodzenia adres, zaświadczenie o zdaniu egzaminu w zawodzie

 

58. Zbiór testamentów

zawiera: imię nazwisko, datę urodzenia, imiona rodziców, adres   

     

59. Zbiór dokumentów dotyczących pracowników Urzędu Miejskiego w Woźnikach,

zawiera: Imię i nazwisko, data i miejsce urodzenia, imiona rodziców, nazwisko rodowe matki, PESEL, NIP, stopień wojskowy i nr książeczki wojskowej, miejsce zamieszkania lub zameldowania, adres do korespondencji, nr telefonu, wykształcenie i dodatkowe uprawnienia, nr i seria dowodu osobistego, dane dotyczące niepełnosprawności, zajmowane stanowisko, orzeczenie lekarskie o dopuszczeniu (lub nie ) na danym stanowisku, nr konta bankowego.

 

60. Zbiór dokumentów dotyczących osób startujących w naborze na stanowiska,

zawiera: Imię i nazwisko, data i miejsce urodzenia, imiona rodziców, , PESEL,  miejsce zamieszkania lub zameldowania, adres do  korespondencji, nr telefonu, wykształcenie i dodatkowe uprawnienia, nr i seria dowodu osobistego, dane dotyczące niepełnosprawności.

 

61.Zbiór dokumentów dotyczących osób odbywających karę ograniczenia wolności lub prace społecznie użyteczne

zawiera: imię i nazwisko, datę urodzenia, adres 

 

62. Zbiór umów dzierżawy pomiędzy osobami fizycznymi

zawiera: imię nazwisko, adres, nr działek

 

63. Oświadczenia majątkowe

zawierające: Imię i nazwisko, data urodzenia, adres zamieszkania, Pesel, miejsce pracy

 

64. Zbiór radnych Gminy Woźniki

zawierający: Imię i nazwisko, adres, data urodzenia, NIP, PESEL, nr telefonu, adres e-mail, wykształcenie  numer konta bankowego.   

  

65. Zbiór sołtysów Gminy Woźniki

zawierający Imię i nazwisko, adres, numer telefonu nr konta bankowego

 

66. Dziennik korespondencyjny (poczta przychodząca i wychodząca)

zawierający:   imię i nazwisko, adres.

 

 

     

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 lipca 2015 11:12
Dokument wprowadzony do BIP przez: Daria Nowaczyk
Ilość wyświetleń: 1381
07 marca 2024 15:08 (Daria Nowaczyk - Biegisz) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
14 lipca 2015 11:32 (Daria Nowaczyk) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
14 lipca 2015 11:22 (Daria Nowaczyk) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany