Zarządzenie Nr KR.120.26.2015
Burmistrza Woźnik
z dnia 16 lutego 2015 r.
w sprawie: powołania Komisji d/s Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Na podstawie art. 4 1. ust. 3 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (jednolity tekst Dz. U. z 2012 poz. 1356 z późniejszymi zmianami) Burmistrz miasta Woźniki.
zarządza
§ 1
Powołać Komisję ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w składzie:
- Jolanta Ordon - Dyrektor Gimnazjum w Woźnikach
- Halina Potempa - pracownik MGOPS w Woźnikach
- Lucyna Dyrdzik - pracownik MGOK w Woźnikach
- Krzysztof Cieluch - emeryt (Komenda Powiatowa Policji w Lublińcu)
- Julia Piecuch - Komenda Powiatowa Policji w Lublińcu
- Zdzisław Hryciuk - Pełnomocnik Burmistrza ds. Profilaktyki i
Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
- Renata Gaida - Pracownik Urzędu Miejskiego w Woźnikach
- Agata Szewczyk – Pliczko - Pracownik Urzędu Miejskiego w Woźnikach
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Woźnikach