Zarządzenia Burmistrza 2015

ZARZĄDZENIE Nr KR.120.3.2015 Burmistrza Woźnik z dnia 07.01.2015 w sprawie: udzielenia upoważnień pracownikom Urzędu Miejskiego w Woźnikach

Z A R Z Ą D Z E N I E  Nr KR.120.3.2015

Burmistrza Woźnik

z dnia 07.01.2015

 

W sprawie: udzielenia upoważnień pracownikom Urzędu Miejskiego w Woźnikach

 

 

Na podstawie art. 39 ust 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (jednolity tekst Dz.U z 2013 poz 594 ze zmianami) i art 268 a ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego (j.t. Dz.U. z 2013 poz 267 z późniejszymi zmianami)

 

Z a r z ą d z a m

 

§ 1 . Udzielić pracownikom upoważnień do wydawania decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej. Wykaz i zakres upoważnień stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia

 

§ 2. Udzielić pracownikom upoważnień do załatwiania spraw i podpisywania pism w sprawach z zakresu administracji publicznej. Wykaz i zakres upoważnień stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia

 

§ 3. Traci moc zarządzenie Nr 36/2010 z dnia 20.04.2010 w sprawie udzielenia upoważnień pracownikom Urzędu Miejskiego w Woźnikach oraz Nr Kr.120.40.2013 w sprawie zmiany zarządzenia 36/2010 z dnia 20.04.2010 w sprawie udzielenia upoważnień pracownikom Urzędu Miejskiego w Woźnikach

 

§ 4. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy

 

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia

 

 

 

 

Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr KR. 120.3.2015

Burmistrza Woźnik z dnia 07.01.2015

 

 

Wykaz udzielonych upoważnień

do wydawania decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji

publicznej

 

1. Zastępcy Burmistrza Dorocie Cieluch do podpisywania decyzji w spraw z zakresu działania całego urzędu, w sprawach z zakresu działania całego urzędu, w przypadku nieobecności upoważnionych pracowników i Burmistrza, a jako Kierownikowi Referatu Gospodarki Gruntami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa do spraw z zakresu działania referatu

upoważnienie Nr 1

 

2. Sekretarzowi Gminy Lidii Kucharczyk do podpisywania decyzji w sprawach z zakresu działania całego urzędu, w przypadku nieobecności upoważnionych pracowników, Burmistrza i Zastępcy

upoważnienie Nr 2

 

3. Skarbnikowi Gminy do podpisywania decyzji spraw z zakresu działania referatu

upoważnienie Nr 3

 

4. Kierownikowi Referatu Spraw Obywatelskich i Społecznych do Spraw z zakresu działania referatu oraz w sprawach z zakresu USC

- upoważnienie Nr 4

 

5. Kierownikowi Referatu Gospodarki Komunalnej Mieszkaniowej i Inwestycji Zdzisławowi Hryciuk do spraw z zakresu działania referatu

upoważnienie Nr 5

 

6. Kierownikowi Referatu Drogownictwa, Promocji, Kultury i Współpracy z podmiotami Gospodarczymi Alinie Kot do spraw z zakresu działania referatu

upoważnienie Nr 6

 

 

 

 

Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr KR. 120.3.2015

 Burmistrza Woźnik z dnia 07.01.2015

 

 

 

 

 

WYKAZ

 UDZIELONYCH UPOWAŻNIEŃ DO ZAŁATWIANIA SPRAW I

 PODPISYWANIA PISM W SPRAWACH Z ZAKRESU ADMINISTRACJI

 PUBLICZNEJ.

 

 

1. Inspektor ds. księgowości budżetowej w związku zastępstwem za Skarbnika Gminy upoważnienia do podpisywania przelewów, czeków, a w przypadku nieobecności Skarbnika. dokumentów księgowych pod względem rachunkowym - upoważnienie Nr 7

 

2. Inspektorzy księgowości podatkowej - do podpisywania dokumentów kasowych, upomnień i pism dotyczących wycofania, wstrzymania i ograniczenia tytułów wykonawczych dotyczących spraw podatkowych upoważnienia do podpisywania faktur - upoważnienie Nr 8,9,10

 

3. Inspektorzy ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych ,USC - do podpisywania zapotrzebowań  na karty KOM, informacji meldunkowych, zaświadczeń potwierdzenia zameldowania, odpowiedzi na wnioski o udostępnienie danych osobowych, sprawozdań z zakresu ewidencji ludności, informacji o zmianie danych osobowych - do podpisywania wydawanych odpisów z Ksiąg Stanu Cywilnego, zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa, zapotrzebowań o karty osobowe, zawiadomień o unieważnieniu dowodu osobistego, wniosków o wydanie dowodu osobistego przez inną gminę, sprawozdań statystycznych - upoważnienie Nr 11,12

  

4. Inspektor ds. gospodarki gruntami - do podpisywania protokołów granicznych, protokołów z rozpraw administracyjnych w zakresie gospodarki gruntami - upoważnienie Nr 13

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 stycznia 2015 15:02
Dokument wprowadzony do BIP przez: Daria Nowaczyk
Ilość wyświetleń: 1173
14 stycznia 2015 15:05 (Daria Nowaczyk) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
14 stycznia 2015 15:03 (Daria Nowaczyk) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
14 stycznia 2015 15:03 (Daria Nowaczyk) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany