Z A R Z Ą D Z E N I E Nr KR.120.3.2015
Burmistrza Woźnik
z dnia 07.01.2015
W sprawie: udzielenia upoważnień pracownikom Urzędu Miejskiego w Woźnikach
Na podstawie art. 39 ust 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (jednolity tekst Dz.U z 2013 poz 594 ze zmianami) i art 268 a ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego (j.t. Dz.U. z 2013 poz 267 z późniejszymi zmianami)
Z a r z ą d z a m
§ 1 . Udzielić pracownikom upoważnień do wydawania decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej. Wykaz i zakres upoważnień stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia
§ 2. Udzielić pracownikom upoważnień do załatwiania spraw i podpisywania pism w sprawach z zakresu administracji publicznej. Wykaz i zakres upoważnień stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia
§ 3. Traci moc zarządzenie Nr 36/2010 z dnia 20.04.2010 w sprawie udzielenia upoważnień pracownikom Urzędu Miejskiego w Woźnikach oraz Nr Kr.120.40.2013 w sprawie zmiany zarządzenia 36/2010 z dnia 20.04.2010 w sprawie udzielenia upoważnień pracownikom Urzędu Miejskiego w Woźnikach
§ 4. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia
Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr KR. 120.3.2015
Burmistrza Woźnik z dnia 07.01.2015
Wykaz udzielonych upoważnień
do wydawania decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji
publicznej
1. Zastępcy Burmistrza Dorocie Cieluch do podpisywania decyzji w spraw z zakresu działania całego urzędu, w sprawach z zakresu działania całego urzędu, w przypadku nieobecności upoważnionych pracowników i Burmistrza, a jako Kierownikowi Referatu Gospodarki Gruntami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa do spraw z zakresu działania referatu
upoważnienie Nr 1
2. Sekretarzowi Gminy Lidii Kucharczyk do podpisywania decyzji w sprawach z zakresu działania całego urzędu, w przypadku nieobecności upoważnionych pracowników, Burmistrza i Zastępcy
upoważnienie Nr 2
3. Skarbnikowi Gminy do podpisywania decyzji spraw z zakresu działania referatu
upoważnienie Nr 3
4. Kierownikowi Referatu Spraw Obywatelskich i Społecznych do Spraw z zakresu działania referatu oraz w sprawach z zakresu USC
- upoważnienie Nr 4
5. Kierownikowi Referatu Gospodarki Komunalnej Mieszkaniowej i Inwestycji Zdzisławowi Hryciuk do spraw z zakresu działania referatu
upoważnienie Nr 5
6. Kierownikowi Referatu Drogownictwa, Promocji, Kultury i Współpracy z podmiotami Gospodarczymi Alinie Kot do spraw z zakresu działania referatu
upoważnienie Nr 6
Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr KR. 120.3.2015
Burmistrza Woźnik z dnia 07.01.2015
WYKAZ
UDZIELONYCH UPOWAŻNIEŃ DO ZAŁATWIANIA SPRAW I
PODPISYWANIA PISM W SPRAWACH Z ZAKRESU ADMINISTRACJI
PUBLICZNEJ.
1. Inspektor ds. księgowości budżetowej w związku zastępstwem za Skarbnika Gminy upoważnienia do podpisywania przelewów, czeków, a w przypadku nieobecności Skarbnika. dokumentów księgowych pod względem rachunkowym - upoważnienie Nr 7
2. Inspektorzy księgowości podatkowej - do podpisywania dokumentów kasowych, upomnień i pism dotyczących wycofania, wstrzymania i ograniczenia tytułów wykonawczych dotyczących spraw podatkowych upoważnienia do podpisywania faktur - upoważnienie Nr 8,9,10
3. Inspektorzy ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych ,USC - do podpisywania zapotrzebowań na karty KOM, informacji meldunkowych, zaświadczeń potwierdzenia zameldowania, odpowiedzi na wnioski o udostępnienie danych osobowych, sprawozdań z zakresu ewidencji ludności, informacji o zmianie danych osobowych - do podpisywania wydawanych odpisów z Ksiąg Stanu Cywilnego, zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa, zapotrzebowań o karty osobowe, zawiadomień o unieważnieniu dowodu osobistego, wniosków o wydanie dowodu osobistego przez inną gminę, sprawozdań statystycznych - upoważnienie Nr 11,12
4. Inspektor ds. gospodarki gruntami - do podpisywania protokołów granicznych, protokołów z rozpraw administracyjnych w zakresie gospodarki gruntami - upoważnienie Nr 13
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Woźnikach