Zarządzenia Burmistrza 2014

ZARZĄDZENIE Nr KR.120.165.2014 Burmistrza Woźnik z dnia 18 grudnia 2014 W sprawie: zmiany regulaminu organizacyjnego urzędu wprowadzonego Zarządzeniem Nr 82/2009 z dnia 9 października 2009 i zmienionego zarządzeniem Nr 49/2012 z dnia 16.04.2012 i zarządzeniem Nr KR.64.2014 z dnia 19.05.2014

Z A R Z Ą D Z E N I E Nr KR.120.165.2014

 

Burmistrza Woźnik 

Z dnia 18 grudnia 2014

 

 

W sprawie:  zmiany  regulaminu organizacyjnego urzędu wprowadzonego Zarządzeniem

                    Nr 82/2009 z dnia 9 października 2009 i zmienionego zarządzeniem Nr

                   49/2012 z dnia 16.04.2012  i zarządzeniem Nr KR.64.2014 z dnia 19.05.2014

 

 

             Na podstawie art. 33 ust 2  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (j.t Dz.U. z 2013 poz 594 z późniejszymi zmianami )

 

 

Z a r z ą d z a  m

 

 

§ 1 .W regulaminie organizacyjnym wprowadzonym Zarządzeniem Nr 82/2009 z dnia 9 października 2009 i zmienionym zarządzeniem Nr 49/2012 z dnia 16.04.2012 zarządzeniem Nr KR.64.2014 z dnia 19.05.2014  dokonać  zmiany § 16, który  otrzymuje brzmienie: 

         

  W zakresie spraw USC

  • Prowadzenie akt stanu cywilnego oraz wydawanie decyzji w sprawach wynikających z ustawy o aktach stanu cywilnego

  • Przechowywanie ksiąg stanu cywilnego dokonywanie w nim wzmianek oraz powiadamianie o tych czynnościach organy przechowujące odpisy kartotek skorowidzów

  • Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli w sprawach wynikających z Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego

  • Współpraca z Archiwum Państwowym w zakresie zabezpieczenia i przechowywania Ksiąg USC

  • Ustanawianie pełnomocnika w sprawach o ustalenie ojcostwa i roszczenia alimentacyjne

  • Ustanawianie pełnomocnika w sprawach o przysposobienie

  • Powiadamianie sądu opiekuńczego o zdarzeniu uzasadniającym wszczęcie postępowania z urzędu

  • Przyjmowanie pism sądowych zgodnie z przepisami Kodeksu Postępowania Cywilnego

  • Składanie na wezwanie sądu urzędowo poświadczonych dokumentów w celu odtworzenia akt sądowych

  •   Ustalanie i  zmiana imion i nazwisk

     

     

W zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych
  • Sprawy związane z wydawaniem zaświadczeń o stanie rodzinnym  w postępowaniu o zwolnienie od kosztów sądowych

  • Sprawy związane z wywieszaniem ogłoszenia o ustanowieniu kuratora dla strony, której miejsce pobytu nie jest znane

  • Udzielenie informacji niezbędnych do prowadzenia egzekucji

  • Przyjmowanie obwieszczeń oraz pism sądowych lub prokuratorskich w wypadku niemożności doręczenia ich adresatowi w miejscu zamieszkania

  • Prowadzenie ewidencji ludności i przygotowanie dokumentacji do prowadzenia ewidencji ludności w czasie wojny

  • Sprawy związane z wydawaniem dokumentów stwierdzających tożsamość i prowadzenie dokumentacji

  • Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych i nadzór w tym zakresie

  • Zawiadamianie  organów wojskowych o zmianach meldunkowych

  • Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach dowodów osobistych  i nadzór w tym zakresie

     

     

W zakresie obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego
  • Ustalanie zadań  kontrolowanie ich realizacji oraz koordynowanie i kierowanie działalnością w zakresie przygotowania i realizacji przedsięwzięć obrony cywilnej

  • Dokonywanie oceny stanu przygotowań obrony cywilnej

  • Opracowywanie  planów OC , planów WSGO, planów zamierzeń dla szefa OC, planów zarządzania kryzysowego, planów ochrony przed powodzą

  • Sprawy związane z wprowadzeniem pogotowia i alarmu przeciwpowodziowego

  • Organizowanie i koordynowanie  szkoleń OC oraz szkoleń ludności w zakresie obrony cywilnej

  • Przygotowanie i zapewnienie działania systemu wczesnego ostrzegania

  • Przygotowanie i zapewnienie działania systemu wykrywania i alarmowania

  • Przygotowanie i organizowanie ewakuacji ludności na wypadek powstania  masowego zagrożenia

  • Przygotowanie i organizowanie ochrony płodów rolnych, zwierząt gospodarskich, produktów żywnościowych i pasz, ujęć i urządzeń wodnych, dóbr kultury i innego mienia na wypadek zagrożenia zniszczeniem

  • Tworzenie i przygotowanie do działań  jednostek  organizacyjnych OC, prowadzenie ich ewidencji i opracowywanie planów działania

  • Przygotowanie i zapewnienie funkcjonowania budowli ochronnych na potrzeby kierowania OC i zarządzania kryzysowego

  • Prowadzenie gospodarki magazynowej sprzętu  przeciwpowodziowego i utrzymywanie w stałej gotowości eksploatacyjnej urządzeń wykrywania i alarmowania

  • Opracowywanie informacji dotyczących  realizowanych zadań

  • Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji ogólno-obronnej

     

    w zakresie spraw obronnych       

  • Prowadzenie spraw z zakresu organizacji i zabezpieczenia akcji kurierskiej m.in:

    - przeprowadzania treningów i szkoleń osób biorących udział w tych treningach

    - udział w treningach organizowanych przez jednostki współdziałające,

    - sporządzanie planów treningu-szkolenia

    - sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań w zakresie akcji kurierskiej

  • Sprawy realizacji świadczeń rzeczowych i osobistych m.in.

    - wydawanie i uchylanie decyzji o nałożenie świadczeń rzeczowych i osobistych

    - wystawianie wezwań,

    - prowadzenie rejestrów na świadczenia osobiste i rzeczowe,

    - sporządzanie sprawozdań

  • Wykonywanie czynności związanych z rejestracją i przygotowaniem  kwalifikacji wojskowej

  • Wydawanie decyzji uznających poborowych na których utrzymaniu pozostają członkowie rodzin

  • Sprawy związane z reklamowaniem osób od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny”

  • opracowywanie i aktualizacja planu funkcjonowania gminy

  • opracowywanie i aktualizacja planu przygotowań podmiotów leczniczych na potrzeby obronne

  • opracowywanie i aktualizacja pozostałej dokumentacji ogólnoobronnej

  • organizowanie i zabezpieczenie działalności stałego dyżuru burmistrza

  • organizowanie i koordynowanie szkoleń ogólnoobronnych

     

     

W zakresie spraw kultury fizycznej i sportu
  • Współpraca i wspieranie organizacji pozarządowych działających w zakresie kultury,  kultury fizycznej ,sportu  i turystyki  w tym sprawy konkursów i rozliczania dotacji

  • Prowadzenie dokumentacji Gminnej Rady Sportu

  • Sprawy związane z ochrona zabytków i dóbr kultury w tym

    - gminna ewidencja zabytków

    - rozliczanie dotacji przyznanych na ochronę zabytków

    - współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków

     

Pełnomocnik do Spraw  Ochrony Informacji Niejawnych  
  • Prowadzenie spraw wynikających z ustawy. o ochronie informacji niejawnych

  • Nadzór nad pionem ochrony – pion ochrony wprowadzony Zarządzeniem Burmistrza

     

 

  • Prowadzenie biura ds. informacji niejawnych

  • sprawy biura ds. informacji niejawnej w Urzędzie oraz a także sprawy wpływu i obiegu dokumentów poufnych i zastrzeżonych

     

Pozostałe sprawy
  • Prowadzenie spraw wynikających z przepisów o zbiórkach publicznych

  • Realizacja zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej

  • Realizacja zadań związanych z ochroną zdrowia i kontrola działalności placówek, dla których Gmina jest organem założycielskim.

  • Prowadzenie rejestru wyborców

     

    Sprawy  z zakresu informatyzacji  Urzędu:

  • Administracja systemami i siecią komputerową w Urzędzie

  • Serwis nad strukturą sprzętową w Urzędzie                       

  • Współpraca w zakresie oficjalnego serwisu internetowego

  • Zabezpieczanie systemów informatycznych oraz bazy danych           

  • Spawy związane z wdrażaniem rozwiązań informatycznych dla Urzędu

  • Ochrona danych w tym :

  •  zadania pełnomocnika ds. ochrony danych

  • zgłaszanie  zbiorów, tworzenie informatycznych rejestrów udostępniania  danych

  • Sprawy związane z wdrażaniem elektronicznego podpisu

  • Sprawy współpracy i koordynacja zadań z GUS

     

             

§ 2.    Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy

 

 

§ 3.     Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia

 

 

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 stycznia 2015 09:03
Dokument wprowadzony do BIP przez: Daria Nowaczyk
Ilość wyświetleń: 1102
08 stycznia 2015 12:42 (Daria Nowaczyk) - Dodanie załącznika [zarzadzenie__nr_kr1201652014.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 stycznia 2015 12:41 (Daria Nowaczyk) - Usunięcie załącznika [zarzadzenie_nr_kr1201652014.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 stycznia 2015 12:41 (Daria Nowaczyk) - Dodanie załącznika [zarzadzenie_nr_kr1201652014.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany