Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach 2009-2024 (Archiwum)

Dostawa sprzętu oraz materiałów pomocowych i dydaktycznych w ramach realizacji zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Woźniki dla projektu Wspomaganie rozwoju uczniów w klasach I - III w Gminie Woźniki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Woźniki: Dostawa sprzętu oraz materiałów pomocowych i dydaktycznych w ramach realizacji zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Woźniki dla projektu Wspomaganie rozwoju uczniów w klasach I - III w Gminie Woźniki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 242015 - 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Woźniki , ul. Rynek 11, 42-289 Woźniki, woj. śląskie, tel. 34 36 69 900, faks 34 3573105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wozniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu oraz materiałów pomocowych i dydaktycznych w ramach realizacji zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Woźniki dla projektu Wspomaganie rozwoju uczniów w klasach I - III w Gminie Woźniki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu oraz materiałów pomocowych i dydaktycznych w ramach realizacji zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Woźniki dla projektu Wspomaganie rozwoju uczniów w klasach I - III w Gminie Woźniki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.21.31.00-6, 39.16.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/wozniki
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2011 godzina 11:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny Priorytet IX Rozwój kształcenia i kompetencji w regionie. Działanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów pomocowych i dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Psarach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów pomocowych i dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Psarach zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części nr 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów pomocowych i dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Kamienicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów pomocowych i dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Kamienicy zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów pomocowych i dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Woźnikach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów pomocowych i dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Woźnikach zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części nr 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów pomocowych i dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Ligocie Woźnickiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów pomocowych i dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Ligocie Woźnickiej zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części nr 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiałów pomocowych i dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Lubszy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów pomocowych i dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Lubszy zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części nr 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu multimedialnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu multimedialnego zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części nr 6.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa mebli szkolnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli szkolnych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części nr 7.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2011-09-08
Dokument wytworzony przez: REFERAT GOSPODARKI KOMUNALNEJ MIESZKANIOWEJ i INWESTYCJI (GK)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Zdzisław Hryciuk
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 września 2011 15:36
Dokument wprowadzony do BIP przez: Zdzisław Hryciuk
Ilość wyświetleń: 1052
09 września 2011 15:36 (Zdzisław Hryciuk) - Dodanie dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany