ZARZĄDZENIE NR KR.120.127.2013
Burmistrza Woźnik
z dnia 08.11.2013r.
w sprawie powołania Gminnej Komisji Urbanistyczno- Architektonicznej
Na podstawie art. 8 ust. 3 i 6 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2012, poz. 647 z póżn. zm.)
§1
Powołuję Gminną Komisję Urbanistyczno-Architektoniczną, jako organ doradczy w sprawach planowania i zagospodarowania przestrzennego.
§2
W skład Komisji powołuję następujące osoby:
1. Pan mgr inż. arch. Adam Nowak - rekomendowany przez Okręgową Izbę Urbanistów
z siedzibą w Katowicach, nr KT-020,
2. Pan mgr inż. arch. Lucjan Knura - rekomendowana przez Śląską Okręgową Radę Izby Architektów z siedzibą w Katowicach, nr 3/80,
3. Pani inż. arch. Ewa Nestorowska - Żalińska – przedstawiciel Urzędu Miejskiego
w Woźnikach.
§3
Ustalam organizację i tryb działania Komisji w formie regulaminu stanowiącego załącznik
do niniejszego zarządzenia.
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
REGULAMIN
działania Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej
powołanej zarządzeniem nr KR.120.127.2013 Burmistrza Woźnik z dnia 08.11.2013r.
§1
Komisja działa w składzie powołanym Zarządzeniem nr KR.120.127.2013 Burmistrza Woźnik z dnia 08.11.2013r. stanowi organ doradczy w sprawach planowania i zagospodarowania przestrzennego dla Burmistrza Woźnik.
Komisja formułuje opinie w toku sporządzania:
1) Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Woźniki i jego zmian;
2) Miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obejmujących tereny położone w gminie Woźniki oraz zmiany obowiązujących planów miejscowych.
§2
Przewodniczącym Komisji lub jego zastępcą może zostać jedynie osoba rekomendowana przez branżowe stowarzyszenia i samorządy zawodowe. Pracą Komisji kieruje przewodniczący lub jego zastępca.
§3
Na przewodniczącego komisji powołuje się Pana mgr inż. arch. Adama Nowaka, natomiast na zastępcę przewodniczącego powołuje się Pana mgr inż. arch. Lucjana Knurę.
§4
Opinie formułuje przewodniczący bądź osoba przez niego wskazana, podpisuje ją przewodniczący oraz autor lub autorzy opinii.
§5
Podstawą opinii Komisji, sformułowanej na piśmie jest koreferat, w razie potrzeby
koreferaty specjalistyczne. Dla opracowań miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań (i ich zmian), obejmujących niewielkie obszary
lub prostą problematykę, opinia może być przedstawiona bez koreferatu na posiedzeniu Komisji.
§6
Koreferaty są wykonywane na zlecenie Burmistrza Woźnik, na podstawie odrębnej umowy. Koreferaty mogą być wykonywane przez członków komisji lub zlecane osobom posiadającym odpowiednie wykształcenie i doświadczenie zawodowe, odpowiednie
do problematyki ocenianego opracowania.
§7
Zakres opinii powinien obejmować:
1) ocenę kompletności materiałów wejściowych,
2) sprawdzenia sporządzonych projektów opracowań pod kątem spełnienia wymagań wynikających z Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i przepisów odrębnych,
3) sprawdzenia prawidłowości formy oraz zapisu teksów i rysunków sporządzonych projektów opracowań.
§8
Posiedzenie Komisji zwołuje Burmistrz w porozumieniu z przewodniczącym Komisji.
§9
Posiedzenie Komisji jest ważne pod warunkiem uczestnictwa minimum 2 członków składu
w tym przewodniczącego lub jego zastępcy.
§10
Za udział w posiedzeniu Komisji oraz opracowanie opinii, jej członkowie otrzymują zryczałtowaną należność w wysokości 500 zł brutto - każdy za jedno posiedzenie. Podstawą wypłacenia wynagrodzenia jest wpis na listę obecności. W przypadku, gdy członek komisji ma siedzibę poza powiatem lublinieckim przysługuje mu dodatkowo podwyższenie kwoty wynagrodzenia, o którym mowa powyżej, o kwotę stanowiącą refundację dojazdów
na posiedzenia komisji, wg obowiązujących stawek.
§11
Obsługę administracyjną, zapewnia Urząd Miejski w Woźnikach. Siedzibą Komisji jest Urząd Miejski w Woźnikach, Rynek 11.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Woźnikach