Zarządzenia Burmistrza 2009

ZARZĄDZENIE Nr 16/2009 Burmistrza Woźnik z dnia 04.02.2009 W sprawie: powołania komisji przetargowej

 

 

 

Zarządzenie Nr 16/2009

Burmistrza Woźnik

z dnia 04-02-2009 r.

 

W sprawie: powołania komisji przetargowej

 

Znak sprawy: GK 341/1/2009

                                                                                                                                                      

 

 

 

Powołanie Komisji Przetargowej

 

 

§1

1.      Zgodnie z art. 19 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) postanawia się powołać Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz dokonania oceny złożonych ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty w składzie :

1.

  Zdzisław Hryciuk:

Sekretarz

2.

  Robert Tomaszowski:

Członek

3.

  Ginter Koszera:

Przewodniczący

 

2.      Na Przewodniczącego Komisji zostaje powołany :   Ginter Koszera

3.      W pracach Komisji Przetargowej uczestniczyć będą również niżej wskazane osoby w celu oceny funkcjonalności systemów podczas prezentacji:

1.

  Aniela Sojka:

budżet, finanse i księgowość, obsługa kasowa

2.

  Stanisława Czaja

rejestr umów, fakturowanie, rejestr opłat, obsługa pracowników

3.

  Krystyna Szulc

podatek od środków transportowych, podatki od nieruchomości, rolny, leśny od osób prawnych

4.

  Teresa Flakus

ewidencjonowanie mienia gminy

5.

  Alina Kot

Prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej, prowadzenie ewidencji zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych

 

§2

1.      Komisja Przetargowa jest zespołem pomocniczym kierownika zamawiającego powoływanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do badania i oceny ofert.

2.      Do zadań Komisji należy w szczególności przedstawianie kierownikowi zamawiającego propozycji:

a)      wykluczenia wykonawcy,

b)      odrzucenia oferty,

c)      wyboru najkorzystniejszej oferty

d)      unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia.

3.      Kierownik zamawiającego może także powierzyć Komisji Przetargowej dokonanie innych, niż określone wyżej, czynności w po­stępowaniu o udzielenie zamówienia oraz czynności związanych z przy­gotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia. Czynności te określa szczegółowo Regulamin Pracy Komisji Przetargowej.

§3

Komisja Przetargowa pracować będzie w oparciu o Regulamin Pracy Komisji Przetargowej stanowiący załącznik do niniejszej Decyzji .

§4

1.      Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.

2.      Komisja Przetargowa zakończy pracę z chwilą podpisania umowy z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę lub z dniem zakończenia postępowania.

 

 

  


Załącznik:

Regulamin pracy Komisji Przetargowej

 

1.      Komisja działa w oparciu o przepisy ustawy o zamówieniach publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), przepisy aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego Regulaminu.

2.      Komisja rozpoczyna działalność z dniem jej powołania, a kończy z dniem zawarcia umowy lub zakończeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

3.      Członek Komisji rzetelnie i obiektywnie wykonuje powierzone mu czynności, kierując się wyłącznie przepisami prawa, posiadaną wiedzą i doświadczeniem.

4.      Pracami Komisji kieruje Przewodniczący, powoływany i odwoływany przez kierownika jednostki spośród członków komisji.

5.      Do zadań Przewodniczącego należy w szczególności:

a.    odebranie oświadczeń członków komisji, o których mowa w ust. 20 regulaminu, oraz poinformowanie kierownika jednostki o okolicznościach , o których mowa w ust. 21 i 22 regulaminu,

b.    wyznaczanie terminów posiedzeń Komisji oraz ich prowadzenie,

c.    podział między członków Komisji prac podejmowanych w trybie roboczym,

d.    nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

e.    informowanie kierownika jednostki o problemach związanych z pracami Komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

6.      Dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi Sekretarz Komisji powoływany przez kierownika jednostki spośród członków Komisji.

7.      Komisja, przygotowując postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności przygotowuje i przekazuje do zatwierdzenia przez kierownika jednostki:

a.    propozycję wyboru trybu udzielenia zamówienia wraz z uzasadnieniem,

b.    projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaproszenia do udziału w postępowaniu, zaproszenia do składania ofert albo zapytania o cenę,

c.    propozycję zaproszenia do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki, ze wskazaniem podmiotu,  z którym mają być prowadzone negocjacje,

d.    ogłoszenia  wymagane dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

e.    projekty innych dokumentów, w szczególności wnioski kierownika jednostki do właściwego organu o wydanie decyzji wymaganych ustawą.

8.      Komisja w zakresie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w szczególności:

a.    udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

b.    prowadzi negocjacje z wykonawcami, w przypadku gdy ustawa przewiduje prowadzenie takich negocjacji,

c.    dokonuje otwarcia ofert,

d.    ocenia spełnianie warunków stawianych wykonawcom oraz wnioskuje do kierownika jednostki o wykluczenie wykonawców w przypadkach określonych ustawą,

e.    wnioskuje do kierownika jednostki o odrzucenie oferty w przypadkach przewidzianych ustawą,

f.      ocenia oferty nie podlegające odrzuceniu,

g.    przygotowuje propozycję wyboru oferty najkorzystniejszej bądź występuje o unieważnienie postępowania,

h.    przyjmuje i analizuje wnoszone protesty oraz  przygotowuje projekt rozstrzygnięcia protestu.

9.      Procedurę otwarcia ofert może przeprowadzić Przewodniczący Komisji w obecności co najmniej 2 członków Komisji.

10.  Komisja proponuje wybór najkorzystniejszej oferty na podstawie indywidualnej oceny ofert dokonanej przez członków Komisji, z zastrzeżeniem ust. 13 i 14.

11.  Indywidualna ocena ofert odbywa się wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaproszeniu do udziału w postępowaniu albo zaproszeniu do składania ofert. Każdy z członków Komisji sporządza pisemne uzasadnienie indywidualnej oceny.

12.  Przy zastosowaniu kryteriów opisanych wzorami można sporządzić zbiorcze zestawienie oceny ofert. W takim przypadku pisemne uzasadnienie indywidualnej oceny ofert, o którym mowa w ust. 11, zastępuje się pisemnym uzasadnieniem wyboru najkorzystniejszej oferty

13.  W postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę Komisja proponuje wybór oferty, która zawiera najniższą cenę.

14.  W postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki Komisja przedstawia kierownikowi jednostki propozycję zawarcia umowy z wykonawcą, z którym były prowadzone negocjacje.

15.  W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa  w art. 93 ustawy Komisja występuje do kierownika jednostki o unieważnienie postępowania. Pisemne uzasadnienie takiego wniosku powinno zawierać wskazanie podstawy prawnej oraz omawiać okoliczności, które spowodowały konieczność unieważnienia postępowania.

16.  Kierownik jednostki stwierdza nieważność czynności podjętej z naruszeniem prawa.

17.  Na polecenie kierownika jednostki, Komisja powtarza unieważnioną czynność, podjętą z naruszeniem prawa.

18.  Protest na czynności podjęte przez zamawiającego, złożony przez wykonawców, Przewodniczący Komisji przekazuje, wraz ze stanowiskiem Komisji, do rozpatrzenia kierownikowi jednostki.

19.  Przygotowanie i przeprowadzenie nowego postępowania w tej samej sprawie powierza się Komisji w zmienionym składzie. Jeżeli kierownik jednostki odmówi zatwierdzenia propozycji Komisji i unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy.

20.  Niezwłocznie po zapoznaniu się Komisji z oświadczeniami lub dokumentami złożonymi przez wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia stawianych im warunków, członkowie Komisji składają pisemne oświadczenia o zaistnieniu lub braku istnienia okoliczności, o których mowa w art. 17 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

21.  Czynności podjęte w postępowaniu przez członka Komisji, po powzięciu przez niego wiadomości o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 17, są nieważne. Czynności Komisji, jeżeli zostały dokonane z udziałem takiego członka, z zastrzeżeniem ust. 22, powtarza się, chyba, że postępowanie powinno zostać unieważnione. Przepis stosuje się odpowiednio do sytuacji, w której członek Komisji zostanie wyłączony z powodu niezłożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 20, albo złożenia oświadczenia niezgodnego z prawdą.

22.  Nie  powtarza się czynności otwarcia ofert oraz czynności faktycznych nie wpływających na wynik postępowania.

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 04.02.2009
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 lutego 2009 14:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Daria Nowaczyk
Ilość wyświetleń: 960
26 stycznia 2012 12:04 (Daria Nowaczyk) - Zmiana danych dokumentu.
28 czerwca 2010 10:49 (Daria Nowaczyk) - Zmiana treści dokumnetu.
21 kwietnia 2009 15:14 (Daria Nowaczyk) - Zmiana treści dokumnetu.
Zatrzymaj banner przewijany