Komunikaty

ZAWIADOMIENIE NG.6730.19.2024 z dnia 03.09.2025r . o niemożności załatwienia sprawy w terminie

 

Woźniki, dnia 03.09.2025 r.

 

NG.6730.19.2024

 

ZAWIADOMIENIE

 

         Na podstawie art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572: dalej k.p.a.)

 

Zawiadamiam

 

  1. stronę o niemożności załatwienia sprawy w terminie przewidzianym w art. 35 k.p.a., dotyczącej postępowania administracyjnego wszczętego na wniosek Sebastiana Fabiańczyka, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą SEMIX Sebastian Fabiańczyk, ul. Nakielska 12/1, 42-600 Tarnowskie Góry, w imieniu którego działa na mocy udzielonego pełnomocnictwa, Pani Anna Koścień, w sprawie ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowa elektrowni fotowoltaicznej „PV_Babienica_149/2023” o mocy do 1,0MW, składającej się z paneli fotowoltaicznych, zainstalowanych na konstrukcjach wsporczych wraz z infrastrukturą obejmującą m.in. falowniki, stacje transformatorowe, magazyny energii oraz elementy przyłącza energetycznego do sieci 15 kV”, planowanej na działkach 1664, 1665, obręb Babienica.
  2. o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy do dnia 03.10.2025 r.

 

UZASADNIENIE

Z uwagi na konieczność zastosowania wytycznych zawartych w decyzji Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Częstochowie nr SKO.4103.109.2025 z dnia 12.08.2025 r. /data wpływu 14.08.2025 r./, wyznacza się nowy termin załatwienia sprawy do dnia 03.10.2025 r.

 

Mając powyższe na uwadze, orzeczono jak wyżej.

 

Informacja

Zgodnie z art. 37 k.p.a. stronie służy prawo do wniesienia ponaglenia.

 

 

 

 

 

 

 

 

Otrzymują :

  1. Strony postępowania - zgodnie z rozdzielnikiem znajdującym się w aktach sprawy
  2. Zawiadomienie stron zgodnie z art. 49 k.p.a. w związku z art. 53 ust.1c oraz art. 64 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) - niniejsze zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie go na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Woźnikach w dniach 03.09.2025 r. – 17.09.2025 r., na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Woźnikach oraz na tablicy ogłoszeń sołectwa Babienica.
  3. A/a 

 

 

Wyk.: W. Cuglowska

Zatw.: X. Sudakowska

Informacja:

Administratorem danych osobowych w stosunku do danych osobowych przekazywanych podczas każdorazowego kontaktu z Urzędem Miejskim w Woźnikach jest Burmistrz Woźnik, którego siedziba mieści się w Urzędzie Miejskim w Woźnikach przy ul. Rynek 11, 42-289 Woźniki; kontakt mailowy: urzad@wozniki.pl; kontakt telefoniczny: 34 36 69 911

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: kontakt mailowy: urzad@wozniki.pl; kontakt telefoniczny: 34 36 69 911; pisemnie na adres Urzędu Miejskiego w Woźnikach, ul. Rynek 11, 42-289 Woźniki.

Dane osobowe przetwarzane są w celu wydania decyzji o warunkach zabudowy na podstawie art. 6 ust 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO).

Odbiorcą danych osobowych będzie Urząd Miejski w Woźnikach, podmioty udzielające wsparcia Urzędowi Miejskiemu w Woźnikach na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia oraz podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny w ramach  obowiązujących przepisów prawa. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO. Dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, jednak nie będzie to prowadziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym nie będą podlegały profilowaniu. Podanie danych jest dobrowolne.

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Weronika Cuglowska - Referat Nieruchomości, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 września 2025 13:15
Dokument wprowadzony do BIP przez: Daria Nowaczyk - Biegisz
Ilość wyświetleń: 3
03 września 2025 13:16 (Daria Nowaczyk - Biegisz) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_ng.6730.19.2024_z_dnia_03.09.2025r_._o_niemoznosci_zaat wienia_sprawy_w_terminie.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 września 2025 13:15 (Daria Nowaczyk - Biegisz) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany