Komunikaty

OBWIESZCZENIE o wydaniu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu NG.6730.18.2025 z dnia 27.08.2025

   

Woźniki, 27.08.2025 r.

NG.6730.18.2025

 

OBWIESZCZENIE

o wydaniu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu

 

 

Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r., poz. 572) oraz art. 60 ust. 1, w związku z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz.U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.) oraz art. 72 ust. 6  i 6a ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.), w związku z art. 66a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

 

zawiadamiam

 

o wydaniu decyzji nr 16/2025 z dnia 27.08.2025r., znak: NG.6730.18.2025, w sprawie ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu dla inwestycji pn.:

 

„Farma fotowoltaiczna 2,3 MW z magazynem energii o mocy 2,5 MW w Babienicy na działkach nr 1609, 1612, 1705 obręb Babienica”

 

na terenach położonych poza granicami obszarów objętych obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego - na działkach nr 1609, 1612, 1705, obręb Babienica.

 

W terminie 14 dni, licząc od dnia obwieszczenia nin. pisma może Pan/Pani zapoznać się z wydaną decyzją oraz całością akt sprawy - w Urzędzie Miejskim przy ul. Rynek 11, parter, pokój nr 12.

 

Zawiadomienie przez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572).

 

 

 

 

 

 

 

Wyk.: W. Cuglowska

Zatw.: X. Sudakowska

 

 

 

 

 

 

 

Niniejsze Obwieszczenie zostało umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej 

oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego

w Woźnikach (parter) w dniach 27.08.2025 r. – 11.09.2025 r.

oraz na tablicy ogłoszeń sołectwa Babienica.

 

 

 

Informacja:

         Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (ue) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informujemy, iż:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Woźnik, którego siedziba mieści się w Urzędzie Miejskim w Woźnikach przy ul. Rynek 11, 42-289 Woźniki; kontakt mailowy: urzad@wozniki.pl; kontakt telefoniczny: 34 36 69 911.

2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować  w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: kontakt mailowy - urzad@wozniki.pl; kontakt telefoniczny - 34 36 69 911; pisemnie na adres Urzędu Miejskiego  w Woźnikach, ul. Rynek 11, 42-289 Woźniki.

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy w związku z wszczęciem postępowania administracyjnego na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks  Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572) w związku z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

4)Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora danych przez okres prowadzonego postępowania administracyjnego, a następnie w oparciu o przepisy prawa, tj. ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

6) Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, prawo do ich sprostowania.

7) Dodatkowo, przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

8) Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa.

                                                                                                       

 

Załączniki

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Weronika Cuglowska - Referat Nieruchomości, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 sierpnia 2025 14:10
Dokument wprowadzony do BIP przez: Daria Nowaczyk - Biegisz
Ilość wyświetleń: 8
27 sierpnia 2025 14:19 (Daria Nowaczyk - Biegisz) - Dodanie załącznika [obwieszczenie_o_wydaniu_decyzji_o_ustaleniu_warunkow_zabudowy_i_zagos podarowania_terenu_ng.6730.18.2025_z_dnia_27.08.2025.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 sierpnia 2025 14:10 (Daria Nowaczyk - Biegisz) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany