Woźniki, 10.06.2025 r.
NG.6730.14.2025
Zgodnie z art. 61 § 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572) w związku z art. 53 ust.1c oraz art. 64 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.),
zawiadamiam strony postępowania
że na wniosek Państwa Adama i Anny Buchenfeld z dnia 25.02.2025 r. /data wpływu 22.05.2025r./ , w imieniu których działa, na mocy udzielonego pełnomocnictwa Pan Daniel Kozieł zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy polegającego na:
„Budowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z budynkiem gospodarczo - garażowym”planowanej na działce nr 165, obręb Babienica,
na terenach położonych poza granicami obszarów objętych obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego - w granicach działki ewidencyjnej nr 165 obręb Babienica.
W związku z powyższym informuję, że zgodnie z art. 10 i 73 k.p.a. stronom tego postępowania przysługuje prawo do czynnego udziału w każdym stadium prowadzonego postępowania, strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miejskim w Woźnikach, pok. nr 12.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Wyk.: Weronika Cuglowska
Zatw.: Xymena Sudakowska
Niniejsze Obwieszczenie zostało umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Woźnikach oraz wywieszone
na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego
w Woźnikach w dniach od 10.06.2025r. – 24.06.2025 r.
oraz na tablicy ogłoszeń sołectwa Babienica.
Informacja:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (ue) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informujemy, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Woźnik, którego siedziba mieści się w Urzędzie Miejskim w Woźnikach przy ul. Rynek 11, 42-289 Woźniki; kontakt mailowy: urzad@wozniki.pl; kontakt telefoniczny: 34 36 69 911.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: kontakt mailowy - urzad@wozniki.pl; kontakt telefoniczny - 34 36 69 911; pisemnie na adres Urzędu Miejskiego w Woźnikach, ul. Rynek 11, 42-289 Woźniki.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy w związku z wszczęciem postępowania administracyjnego na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572) w związku z przepisami ustawy
z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4)Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora danych przez okres prowadzonego postępowania administracyjnego, a następnie w oparciu o przepisy prawa, tj. ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
6) Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, prawo do ich sprostowania.
7) Dodatkowo, przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
8) Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Woźnikach