OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIACH I KONKURSACH 2025

Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy: Usługi: ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH W CZĘŚCI DOTYCZĄCEJ DOMKÓW LETNISKOWYCH, NA TERENIE GMINY WOŹNIKI

Ogłoszenie nr 2024/BZP 00678921 z dnia 2024-12-30

Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI
NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH W CZĘŚCI DOTYCZĄCEJ DOMKÓW LETNISKOWYCH, NA
TERENIE GMINY WOŹNIKI

SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Woźniki
1.4.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398480
1.5.) Adres zamawiającego:
1.5.1.) Ulica: Rynek 11
1.5.2.) Miejscowość: Woźniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-289
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.8.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wozniki.pl
1.5.9.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wozniki.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Nazwa zamówienia:
ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI
NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH W CZĘŚCI DOTYCZĄCEJ DOMKÓW LETNISKOWYCH,
NA TERENIE GMINY WOŹNIKI
2.2.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7ceebfa-e644-477a-ba15-0e394b3833b3
2.3.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00678921
2.4.) Wersja ogłoszenia: 01
2.5.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.6.) Zamówienie zostało ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.10.) Czy zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA III – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
3.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
3.2.) Numer referencyjny: FZ.271.49.2024
3.3.) Rodzaj zamówienia
Usługi
3.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
3.8.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
zamieszkałych i niezamieszkałych w części dotyczącej domków letniskowych, powstałych na terenie Gminy Woźniki w

miesiącu styczniu i lutym 2025 roku. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbioru, transportu i zagospodarowania
wskazanych odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych w części
dotyczącej domków letniskowych, położonych na terenie Gminy Woźniki, wyposażenie nieruchomości jednorodzinnych i
letniskowych w worki oraz pojemniki na bioodpady i popiół, wyposażenie nieruchomości wielorodzinnych w pojemniki oraz
odbiór, transport i zagospodarowanie wskazanych odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.
Zamawiający zaznacza, że nieruchomości jednorodzinne są wyposażone w pojemniki do gromadzenia odpadów
zmieszanych.
2. Usługą odbioru, transportu i zagospodarowania zostaną objęte:
1) bezpośrednio sprzed nieruchomości:
a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (20 03 01);
b) odpady segregowane: - gromadzone łącznie tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe (15 01 02, 15 01
04, 15 01 05, 15 01 06, 20 01 39, 20 01 40, 20 01 99); - papier i makulatura (15 01 01, 20 01 01); - szkło i opakowania ze
szkła (15 01 07, 20 01 02); - odpady ulegające biodegradacji oraz odpady kuchenne ulegające biodegradacji (20 01 08, 20
02 01);
c) odpady wielkogabarytowe (20 03 07, 15 01 03);
d) odpady budowlane i rozbiórkowe ( 17 01 07, 17 03 80, 17 06 04, 17 01 80, 17 09 04) – w ramach usług dodatkowych na
zgłoszenie właściciela przekazane za pośrednictwem Gminy;
e) popiół (ex 20 01 99).
2) w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych:
a) przeterminowane leki (20 01 31*, 20 01 32);
b) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania
produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i
strzykawki (ex 20 01 99);
c) gromadzone łącznie tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe – (15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01
06, 20 01 39, 20 01 40, 20 01 99);
d) papier i makulatura (15 01 01, 20 01 01);
e) szkło i opakowania ze szkła (15 01 07, 20 01 02, 17 02 02);
f) zużyte baterie i akumulatory (20 01 33*, 20 01 34);
g) świetlówki / lampy fluorescencyjne (20 01 21*);
h) chemikalia (15 01 10*, 20 01 13*, 20 01 26*, 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 29*, 20 01 30);
i) odpady wielkogabarytowe (15 01 03, 20 03 07);
j) odpady budowlane gromadzone w oddzielnych pojemnikach z podziałem na: - gruz (17 01 01, 17 01 02), - odpady
budowlane gromadzone łącznie, w tym armatura sanitarna (17 01 80, 17 09 04, 17 01 07), - styropian (17 06 04), - wełna
mineralna (17 06 04), - papa (17 03 80);
k) bioodpady w zakresie odpadów ulegających biodegradacji z ogrodów (20 02 01);
l) zużyte opony (16 01 03);
m) tekstylia i odzież (20 01 11, 20 01 10).
3. Realizując, wykonujący usługę Wykonawca zobowiązany jest do przekazania:
1) selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów;
2) zmieszanych odpadów komunalnych bezpośrednio do instalacji komunalnej.
4. Zamówienie należy zrealizować w terminie: Od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 01.01.2025 r. do
28.02.2025 r.
5. Szacunkowa łączna ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania w okresie od 01.01.2025 r. do 28.02.2025 r.: -
zmieszane: 160 Mg, - segregowane: 343,78 Mg

3.10.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
3.11.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA IV TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
4.1.) Tryb udzielenia zamówienia/ wraz z podstawą prawną:
Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt
5 ustawy
4.2.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych -"Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki
ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on
przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla
innych trybów udzielenia zamówienia".
Ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć tj. wstrzymanie prowadzonego postępowania przetargowego w procedurze przetargu nieograniczonego ze
względu na wpłynięcie odwołania wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów
określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Realizacja usługi odbierania i zagospodarowania odpadów należy do
usług o charakterze ciągłym. Od miesiąca stycznia 2025 r. konieczne jest natychmiastowe dalsze wykonywanie tej usługi.
4.3.) Identyfikator wcześniejszego postępowania lub konkursu:
ocds-148610-40ba996a-40d8-4a4f-a02c-9860bc833b07
SEKCJA V ZAWARCIE UMOWY
5.1.) Wykonawca, z którym Zamawiający zamierza zawrzeć umowę:
5.1.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PZOM
STRACH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa ul. Przemysłowa 7 , 42-274 Konopiska – Lider
Konsorcjum
5.1.1.1.) Dane pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FCC Lubliniec Sp. z o. o. ul.
Przemysłowa 5 42-700 Lubliniec NIP: 575-16-34-699 – Uczestnik Konsorcjum
5.1.3.) Miejscowość: Konopiska
5.1.5.) Województwo: śląskie
5.1.6.) Kraj: Polska

Załączniki

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Ewelina Szkoła - Referat Strategii Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 31 grudnia 2024 07:25
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewelina Szkoła
Ilość wyświetleń: 85
31 grudnia 2024 07:25 (Ewelina Szkoła) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
31 grudnia 2024 07:25 (Ewelina Szkoła) - Dodanie załącznika [2024_bzp_00678921_01.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
31 grudnia 2024 07:25 (Ewelina Szkoła) - Dodanie dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany