Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994 ze zm.) i art. 41 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2018 r. poz. 2137)
Burmistrz Woźnik zarządza, co następuje:
§ 1
Powołuje się Gminną Komisję d/s Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w składzie:
1. Cieluch Krzysztof
2. Dyrdzik Lucyna
3. Hryciuk Zdzisław
4. Klyta Aneta
5. Kupka Krzysztof
6. Potempa Halina
7. Szawiński Leszek
8. Szewczyk-Pliczko Agata
9. Usnacht Jan
§ 2
Komisja wykonuje zadania wynikające z ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2018 r. poz. 2137) oraz z innych przepisów.
§ 3
Członkowie Komisji sprawują swoją funkcję do czasu odwołania lub złożenia pisemnej rezygnacji.
§ 4
Traci moc Zarządzenie Nr KR.120.26.2015 Burmistrza Woźnik z dnia 16 lutego 2015 r. w sprawie powołania Komisji ds. Profilaktyki i Rozwiazywania Problemów Alkoholowych ze zmianami.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Woźnikach