Zarządzenia Burmistrza 2018

ZARZĄDZENIE NR KR.120.122.2018 Burmistrza Woźnik z dnia 02.08.2018 r. w sprawie powołania Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej

ZARZĄDZENIE NR KR.120.122.2018

Burmistrza Woźnik

z dnia 02.08.2018 r.

 

w sprawie powołania Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej

 

 

Na podstawie art. 8 ust. 3 i 8 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2017 r., poz. 1073 z późn. zm.) oraz art. 30 ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2018 r., poz. 994 z późn. zm.)

 

§ 1

 

Powołuję Gminną Komisję Urbanistyczno - Architektoniczną, jako organ doradczy w sprawach planowania i zagospodarowania przestrzennego.

 

§ 2

 

W skład Komisji powołuję następujące osoby:

1. Przewodniczący - mgr inż. arch. Adam Nowak - uprawnienia urbanistyczne nr 1530.

2. Zastępca przewodniczącego - mgr inż. arch. Małgorzata Pietrasz - uprawnienia

do projektowania w planowaniu przestrzennym nr 1288/92.

3. Członek - mgr inż. arch. Dorota Biernacka - Nowak - uprawnienia urbanistyczne nr 1548.

 

§ 3

 

Ustalam organizację i tryb działania Komisji w formie regulaminu stanowiącego załącznik

do niniejszego zarządzenia.

 

§ 4

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


 

REGULAMIN

działania Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej

powołanej zarządzeniem nr KR. 120.122.2018 Burmistrza Woźnik z dnia 02.08.2018 r.

 

 

§ 1


 Komisja działa w składzie powołanym Zarządzeniem nr KR.120.122.2018 Burmistrza Woźnik z dnia 02.08.2018 r. stanowi organ doradczy w sprawach planowania i zagospodarowania przestrzennego dla Burmistrza Woźnik.

Komisja formułuje opinie w toku sporządzania:

1) Analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym i aktualności studium i planów miejscowych;

2) Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Woźniki w korytarzu lokalizacji rurociągu paliwowego Boronów - Trzebinia.

 

 

§ 2


Przewodniczącym Komisji lub jego zastępcą może zostać jedynie osoba rekomendowana przez branżowe stowarzyszenia i samorządy zawodowe. Pracą Komisji kieruje przewodniczący lub jego zastępca.

 

§ 3

 

Na przewodniczącego komisji powołuje się Pana Adama Nowaka, natomiast na zastępcę przewodniczącego powołuje się Panią Małgorzatę Pietrasz.

 

 

§ 4


Opinie formułuje przewodniczący bądź osoba przez niego wskazana, podpisuje ją przewodniczący oraz autor lub autorzy opinii.

 

 

§ 5


Podstawą opinii Komisji, sformułowanej na piśmie jest koreferat, w razie potrzeby koreferaty specjalistyczne. Dla opracowań wymienionych w § 1 może być przedstawiona opinia bez koreferatu na posiedzeniu Komisji, jeżeli komisja uzna, że stopień skomplikowania poruszanego zagadnienia tego nie wymaga.

 

 

§ 6

 

Koreferaty są wykonywane na zlecenie Burmistrza Woźnik, na podstawie odrębnej umowy. 

Koreferaty mogą być wykonywane przez członków komisji lub zlecane osobom posiadającym odpowiednie wykształcenie i doświadczenie zawodowe, odpowiednie do problematyki ocenianego opracowania.

 

 

§ 7

 

Zakres opinii powinien obejmować:

1) ocenę kompletności materiałów wejściowych,

2) sprawdzenia sporządzonych projektów opracowań pod kątem spełnienia wymagań wynikających z Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i przepisów odrębnych,

3) sprawdzenia prawidłowości formy oraz zapisu teksów i rysunków sporządzonych projektów opracowań.

 

 

§ 8

 

Posiedzenie Komisji zwołuje Burmistrz w porozumieniu z przewodniczącym Komisji.

 

 

§ 9


Posiedzenie Komisji jest ważne pod warunkiem uczestnictwa minimum 2 członków składu w tym przewodniczącego lub jego zastępcy.

 

 

§ 10

 

Za udział w posiedzeniu Komisji oraz opracowanie opinii, jej członkowie otrzymują zryczałtowaną należność w wysokości 500 zł brutto - każdy za jedno posiedzenie. Podstawą wypłacenia wynagrodzenia jest wpis na listę obecności. W przypadku, gdy członek komisji ma siedzibę poza powiatem lublinieckim przysługuje mu dodatkowo podwyższenie kwoty wynagrodzenia, o którym mowa powyżej, o kwotę stanowiącą refundację dojazdów na posiedzenia komisji, wg obowiązujących stawek.

 

 

§ 11

 

Obsługę administracyjną, zapewnia Urząd Miejski w Woźnikach. Siedzibą Komisji jest Urząd Miejski w Woźnikach, Rynek 11.



 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 sierpnia 2018 14:18
Dokument wprowadzony do BIP przez: Daria Nowaczyk - Biegisz
Ilość wyświetleń: 753
14 sierpnia 2018 07:57 (Daria Nowaczyk - Biegisz) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
14 sierpnia 2018 07:57 (Daria Nowaczyk - Biegisz) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
14 sierpnia 2018 07:53 (Daria Nowaczyk - Biegisz) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany