Na podstawie art. 8 ust. 3 i 8 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2017 r., poz. 1073 z późn. zm.) oraz art. 30 ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2018 r., poz. 994 z późn. zm.)
§ 1
Powołuję Gminną Komisję Urbanistyczno - Architektoniczną, jako organ doradczy w sprawach planowania i zagospodarowania przestrzennego.
§ 2
W skład Komisji powołuję następujące osoby:
1. Przewodniczący - mgr inż. arch. Adam Nowak - uprawnienia urbanistyczne nr 1530.
2. Zastępca przewodniczącego - mgr inż. arch. Małgorzata Pietrasz - uprawnienia
do projektowania w planowaniu przestrzennym nr 1288/92.
3. Członek - mgr inż. arch. Dorota Biernacka - Nowak - uprawnienia urbanistyczne nr 1548.
§ 3
Ustalam organizację i tryb działania Komisji w formie regulaminu stanowiącego załącznik
do niniejszego zarządzenia.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
§ 1
Komisja działa w składzie powołanym Zarządzeniem nr KR.120.122.2018 Burmistrza Woźnik z dnia 02.08.2018 r. stanowi organ doradczy w sprawach planowania i zagospodarowania przestrzennego dla Burmistrza Woźnik.
Komisja formułuje opinie w toku sporządzania:
1) Analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym i aktualności studium i planów miejscowych;
2) Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Woźniki w korytarzu lokalizacji rurociągu paliwowego Boronów - Trzebinia.
§ 2
Przewodniczącym Komisji lub jego zastępcą może zostać jedynie osoba rekomendowana przez branżowe stowarzyszenia i samorządy zawodowe. Pracą Komisji kieruje przewodniczący lub jego zastępca.
§ 3
Na przewodniczącego komisji powołuje się Pana Adama Nowaka, natomiast na zastępcę przewodniczącego powołuje się Panią Małgorzatę Pietrasz.
§ 4
Opinie formułuje przewodniczący bądź osoba przez niego wskazana, podpisuje ją przewodniczący oraz autor lub autorzy opinii.
§ 5
Podstawą opinii Komisji, sformułowanej na piśmie jest koreferat, w razie potrzeby koreferaty specjalistyczne. Dla opracowań wymienionych w § 1 może być przedstawiona opinia bez koreferatu na posiedzeniu Komisji, jeżeli komisja uzna, że stopień skomplikowania poruszanego zagadnienia tego nie wymaga.
§ 6
Koreferaty są wykonywane na zlecenie Burmistrza Woźnik, na podstawie odrębnej umowy.
Koreferaty mogą być wykonywane przez członków komisji lub zlecane osobom posiadającym odpowiednie wykształcenie i doświadczenie zawodowe, odpowiednie do problematyki ocenianego opracowania.
§ 7
Zakres opinii powinien obejmować:
1) ocenę kompletności materiałów wejściowych,
2) sprawdzenia sporządzonych projektów opracowań pod kątem spełnienia wymagań wynikających z Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i przepisów odrębnych,
3) sprawdzenia prawidłowości formy oraz zapisu teksów i rysunków sporządzonych projektów opracowań.
§ 8
Posiedzenie Komisji zwołuje Burmistrz w porozumieniu z przewodniczącym Komisji.
§ 9
Posiedzenie Komisji jest ważne pod warunkiem uczestnictwa minimum 2 członków składu w tym przewodniczącego lub jego zastępcy.
§ 10
Za udział w posiedzeniu Komisji oraz opracowanie opinii, jej członkowie otrzymują zryczałtowaną należność w wysokości 500 zł brutto - każdy za jedno posiedzenie. Podstawą wypłacenia wynagrodzenia jest wpis na listę obecności. W przypadku, gdy członek komisji ma siedzibę poza powiatem lublinieckim przysługuje mu dodatkowo podwyższenie kwoty wynagrodzenia, o którym mowa powyżej, o kwotę stanowiącą refundację dojazdów na posiedzenia komisji, wg obowiązujących stawek.
§ 11
Obsługę administracyjną, zapewnia Urząd Miejski w Woźnikach. Siedzibą Komisji jest Urząd Miejski w Woźnikach, Rynek 11.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Woźnikach