ZARZĄDZENIE NR KR 120/69/2017
Burmistrza Woźnik
z dnia 14 kwietnia 2017 r.
w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Woźnikach – na stanowisko podinspektora w Referacie Gospodarki Gruntami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa.
Działając na podstawie art.11 ust.1 , art.12 ust.1 i art.13 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 poz.902) oraz art.30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U z 2016 poz.446 z późn. zm.), oraz § 7 Regulaminu naboru pracowników na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Woźnikach, stanowiącym załącznik nr 1 do Zarządzenia Burmistrza Woźnik Nr 35/2006 z dnia 7 czerwca 2006r.z późniejszymi zmianami,
zarządzam co następuje:
§ 1.
Powołuję Komisję rekrutacyjną do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze -stanowisko podinspektora w Referacie Gospodarki Gruntami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa, zwaną dalej „Komisją”, w następującym składzie osobowym:
1. Dorota Cieluch – przewodniczący Komisji
2. Izabela Breguła – członek Komisji
3. Magdalena Jarosz – Wawrzyńczak – członek Komisji
§ 2.
1. Komisja w składzie określonym w § 1 niniejszego zarządzenia pracuje zgodnie z Regulaminem naboru pracowników na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Woźnikach.
2. Komisja działa do czasu wyłonienia kandydata na wolne stanowisko pracy lub do zakończenia procedury naboru.
§ 3.
Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Woźnikach