BURMISTRZ (B)

1. Burmistrz kieruje jednoosobowo Urzędem, przy pomocy Kierowników Referatów.

2. Do zakresu zadań Burmistrza należy w szczególności:
2.1. kierowanie bieżącymi sprawami Gminy,
2.2. zawieranie w imieniu Gminy umów i porozumień,
2.3. reprezentowanie Gminy na zewnątrz,
2.4. wykonywanie uchwał Rady,
2.5. wydawanie decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej, o ile przepisy szczególne nie stanowią inaczej,
2.6. kierowanie Urzędem oraz sprawowanie zwierzchnictwa służbowego wobec pracowników Urzędu,
2.7. upoważnianie pracowników Urzędu do wydawania w imieniu Burmistrza Woźnik decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach,
2.8. przedkładanie projektów uchwał Radzie,
2.9. ogłaszanie budżetu i sprawozdań.

3. Zastępca Burmistrza, Sekretarz, Skarbnik, Radca Prawny podlegają bezpośrednio Burmistrzowi.

4. Burmistrz bezpośrednio nadzoruje pracę następujących Referatów:
4.1. Referat Inwestycji i Infrastruktury Komunalnej (IK),
4.2. Referat Promocji, Kultury, Sportu i Organizacji Pozarządowych (PK).

5. W czasie nieobecności Burmistrza lub niemożności pełnienia przezeń obowiązków, Burmistrza zastępuje Zastępca Burmistrza, a w razie nieobecności Burmistrza i Zastępcy Burmistrza – Sekretarz.


(Zarządzenie Nr. KR.120.27.2019 Burmistrza Woźnik z dnia 4 lutego 2019 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Woźnikach)

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 lutego 2019 11:57
Dokument wprowadzony do BIP przez: Daria Nowaczyk - Biegisz
Ilość wyświetleń: 2281
06 lutego 2019 12:01 (Daria Nowaczyk - Biegisz) - Zmiana danych jednostki.
06 lutego 2019 11:57 (Daria Nowaczyk - Biegisz) - Utworzenie jednostki.
Zatrzymaj banner przewijany