PK
Informacje o sposobie prowadzenia rejestru
Rejestr instytucji kultury jest prowadzony w postaci elektronicznej. Niezależnie od prowadzonego rejestru, dla każdej instytucji zakłada się i prowadzi oddzielnie elektroniczną księgę rejestrową.
Zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się z urzędu albo na wniosek dyrektora instytucji kultury lub osoby przez niego upoważnionej.
Wniosek o dokonanie zmiany wpisu w rejestrze składa się w postaci papierowej, w jednym egzemplarzu albo w postaci elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. Z 2017r., poz. 570). Do wniosku dołącza się dokumenty stanowiące podstawę dokonania zmiany wpisu w rejestrze.
Informacje o sposobie udostępniania danych zawartych w rejestrze
Rejestr, informację o rejestrze oraz sposobie udostępniania danych w nim zawartych zamieszcza się w Biuletynie informacji Publicznej na stronie organizatora.
Dane zawarte w rejestrze udostępnia się w następujący sposób:
1) Otwarty dostęp do zawartości rejestru;
- poprzez stronę Biuletynu Informacji Publicznej organizatora;
-przez przeglądanie w godzinach urzędowych akt rejestrowych oraz ksiąg rejestrowych instytucji kultury
2) Przez wydanie pełnego lub skróconego, urzędowo poświadczonego odpisu każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie; wzór wniosku o wydanie odpisu stanowi załącznik nr 1
- odpis pełny zawiera treść wszystkich wpisów dokonanych w księdze rejestrowej; wzór odpisu pełnego stanowi załącznik nr 2
- odpis skrócony zawiera treść aktualnych wpisów dokonanych w rejestrze; wzór odpisu skróconego stanowi załącznik nr 3
REFERAT KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ I PROMOCJI
ul. Koziegłowska 2
tel. 34 366 99 08
w godzinach:
- poniedziałek: 7.30 - 17.00
- wtorek: 7.30 - 15.30
- środa: 7.30 - 15.30
- czwartek: 7.30 - 15.30
- piątek: 7.30 - 14.00
Z opłaty wyłączone są podmioty wymienione w art. 7 ww. ustawy, w tym organizacje pożytku publicznego, wyłącznie w związku z nieodpłatną działalnością pożytku publicznego w rozumieniu przepisów o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
Do wniosku o wydanie poświadczonego odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej należy dołączyć dowód wpłaty z tytułu opłaty skarbowej. Wpłaty z tytułu opłaty skarbowej za wydanie poświadczonego odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej po uprzednim uzgodnieniu formy odpisu i liczby stron należy dokonać na konto:
MBS Myszków O/Woźniki
37 8279 1023 0200 0130 2002 0001
Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą lub przekazuje się osobiście wnioskodawcy albo osobie przez niego upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru.
Odpis może być przesłany również w postaci dokumentu elektronicznego.
Rejestr instytucji kultury, dla których organizatorem jest Gmina Woźniki prowadzony jest na podstawie art. 14 ust.1 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 194 ), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012 r. poz. 189).
Formularze i załączniki:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Woźnikach