GMINNA KOMISJA URBANISTYCZNO- ARCHITEKTONICZNA Kadencja 2014 - 2018

Informacje

ZARZĄDZENIE NR KR.120.122.2018

Burmistrza Woźnik
z dnia 02.08.2018 r.

w sprawie powołania Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej


Na podstawie art. 8 ust. 3 i 8 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2017 r., poz. 1073 z późn. zm.) oraz art. 30 ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2018 r., poz. 994 z późn. zm.)


§ 1

Powołuję Gminną Komisję Urbanistyczno - Architektoniczną, jako organ doradczy w sprawach planowania i zagospodarowania przestrzennego.


§ 2

W skład Komisji powołuję następujące osoby:

1. Przewodniczący - mgr inż. arch. Adam Nowak - uprawnienia urbanistyczne nr 1530.

2. Zastępca przewodniczącego - mgr inż. arch. Małgorzata Pietrasz - uprawnienia

do projektowania w planowaniu przestrzennym nr 1288/92.

3. Członek - mgr inż. arch. Dorota Biernacka - Nowak - uprawnienia urbanistyczne nr 1548.


§ 3

Ustalam organizację i tryb działania Komisji w formie regulaminu stanowiącego załącznik do niniejszego zarządzenia.


§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


REGULAMIN
działania Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej
powołanej zarządzeniem nr KR. 120.122.2018 Burmistrza Woźnik z dnia 02.08.2018 r.

§ 1

Komisja działa w składzie powołanym Zarządzeniem nr KR.120.122.2018 Burmistrza
Woźnik z dnia 02.08.2018 r. stanowi organ doradczy w sprawach planowania i zagospodarowania przestrzennego dla Burmistrza Woźnik.
Komisja formułuje opinie w toku sporządzania:
1) Analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym i aktualności studium i planów
miejscowych;
2) Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Woźniki w korytarzu
lokalizacji rurociągu paliwowego Boronów - Trzebinia.

§ 2

Przewodniczącym Komisji lub jego zastępcą może zostać jedynie osoba rekomendowana
przez branżowe stowarzyszenia i samorządy zawodowe. Pracą Komisji kieruje
przewodniczący lub jego zastępca.

§ 3

Na przewodniczącego komisji powołuje się Pana Adama Nowaka, natomiast na zastępcę
przewodniczącego powołuje się Panią Małgorzatę Pietrasz.

§ 4

Opinie formułuje przewodniczący bądź osoba przez niego wskazana, podpisuje ją
przewodniczący oraz autor lub autorzy opinii.

§ 5

Podstawą opinii Komisji, sformułowanej na piśmie jest koreferat, w razie potrzeby
koreferaty specjalistyczne. Dla opracowań wymienionych w § 1 może być przedstawiona
opinia bez koreferatu na posiedzeniu Komisji, jeżeli komisja uzna, że stopień
skomplikowania poruszanego zagadnienia tego nie wymaga.

§ 6

Koreferaty są wykonywane na zlecenie Burmistrza Woźnik, na podstawie odrębnej umowy.
Koreferaty mogą być wykonywane przez członków komisji lub zlecane osobom
posiadającym odpowiednie wykształcenie i doświadczenie zawodowe, odpowiednie
do problematyki ocenianego opracowania.

§ 7

Zakres opinii powinien obejmować:
1) ocenę kompletności materiałów wejściowych,
2) sprawdzenia sporządzonych projektów opracowań pod kątem spełnienia wymagań
wynikających z Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i przepisów
odrębnych,
3) sprawdzenia prawidłowości formy oraz zapisu teksów i rysunków sporządzonych
projektów opracowań.

§ 8

Posiedzenie Komisji zwołuje Burmistrz w porozumieniu z przewodniczącym Komisji.

§ 9

Posiedzenie Komisji jest ważne pod warunkiem uczestnictwa minimum 2 członków składu
w tym przewodniczącego lub jego zastępcy.

§ 10

Za udział w posiedzeniu Komisji oraz opracowanie opinii, jej członkowie otrzymują
zryczałtowaną należność w wysokości 500 zł brutto - każdy za jedno posiedzenie. Podstawą
wypłacenia wynagrodzenia jest wpis na listę obecności. W przypadku, gdy członek komisji
ma siedzibę poza powiatem lublinieckim przysługuje mu dodatkowo podwyższenie kwoty
wynagrodzenia, o którym mowa powyżej, o kwotę stanowiącą refundację dojazdów
na posiedzenia komisji, wg obowiązujących stawek.

§ 11

Obsługę administracyjną, zapewnia Urząd Miejski w Woźnikach. Siedzibą Komisji
jest Urząd Miejski w Woźnikach, Rynek 11.

Skład

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 listopada 2010 14:25
Dokument wprowadzony do BIP przez: Daria Nowaczyk
Ilość wyświetleń: 554242
08 kwietnia 2025 14:34 (Daria Nowaczyk - Biegisz) - Dodanie członka komisji: Członek.
08 kwietnia 2025 14:32 (Daria Nowaczyk - Biegisz) - Dodanie członka komisji: Członek.
08 kwietnia 2025 14:32 (Daria Nowaczyk - Biegisz) - Dodanie członka komisji: Członek.
Zatrzymaj banner przewijany